New Years, Vegas Style


New Years, Vegas Style

Storified by Lizzie Bennet Diaries· Sat, Jan 05 2013 08:01:24

Party time.Lydia Bennet
Friends are being way lame. HURRY UP GUYS. This party is starting with or without you — cuz that’s what you do on New Years Eve!!Lydia Bennet
Uh. Okay. Fine. Whatevs. #partyanywayLydia Bennet
Guess everyone is in Vegas tonight. Holla!!! Screw everyone else. Awesome people for an awesome night. Now the party’s REALLY gonna start!Lydia Bennet
Every party is all about the company you keep ;) George Wickham
What’s your fave new yeRs tradition???Lydia Bennet
Ugh it’s hard to find a quiet place to shoot a video here. party! But I know you guys want a new vid, right??? You love meLydia Bennet
Tryin’ to buy shots for my party people. Seem to be missing one…George Wickham
Shots!!!!Lydia Bennet
Gotta drink up for midnight.Lydia Bennet
Btdubs guys thx for watxhing my vids so I could pay for Vegas!!Lydia Bennet
new year. New year. Yeah? NEW YEAR. Lets go. K.Lydia Bennet
This party’s old news. Screw it. Time to get out if here. Whats stil open?Lydia Bennet
Oh right everything IT’S VEGANLydia Bennet
Hah Vegas oopsLydia Bennet
Well that’s a happy new year if I’ve ever seen oneGeorge Wickham
Party’s not over it’s just getting started that’s how you do at New Years in Vegas lets dance bitches!Lydia Bennet
I mean whatever rightLydia Bennet
That’s the thing about people right? They want one thing an you’re just,.. Whatever. Like. What’s the point? Ha. Hahhaha. F.Lydia Bennet
I can take care of myself. I don’t need anybody. I DON’T. I don’t. I don’t,Lydia Bennet
You guys don’t know what your talking about. I mean I love you, but.Lydia Bennet
I’m having the BEST new year. Stop telling me otherwise. Things are what you say they are right? Right ? Soyup. that.Lydia Bennet
I am @TheLydiaBennet’s 15,000 follower! #yay!Adina Katz
You guys are great.Lydia Bennet
Not really what I expected to be doing tonight, but hey, maybe some things are meant to happen.George Wickham
Do what iwant. Fine. Good just me, and nothin wrong with what i do cuz hey my life effects ME so whagevsies I’m greatLydia Bennet
Wow. Talk about a totally awesome hotel suite. I know where I’m stayin’ next time I’m in Vegas.George Wickham
So that was…different. I guess sometimes people surprise you.Lydia Bennet

Comments